Waarom doet Battlefield 2 op windows 7 Enterprise 32-bitsbesturingssysteem?

Ik heb BattleField 2 al een tijdje maar hij doet het niet op mijn laptop. Maar op mijn ouders laptop wel en dat vind ik raar. Ik heb windows 7 Enterprice 32-bit. dus ik start battlefield 2 op en dan word het zwart beeld (het lijkt er dan op dat hij de game laadt) maar dan gaat hij ineens terug naar mijn beeldscherm en gebeurt er niks meer!
Heeft iemand goede raad? zoja alvast bedank!
Groetjes Rudy01

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

dat heeft waarschijnlijk niets met je windows versie te maken maar met je videokaart (de sterkte daarvan)
deze kan het spel blijkbaar niet aan, of je hebt niet de juiste drivers geinstalleerd ?
kijk dus even wat voor videokaart er in je laptop zit

en of er eventueel een update voor is
als je videokaart al de beste drivers heeft dan kan hij het gewoon niet aan daar valt verder ook niets aan te doen
misschien lukt op low settings nog ?
probeer onderstaande link eens om te kijken of je laptop het spel aankan.
capthavoc
11 jaar geleden
Het heeft niets met het O.S. te maken maar met de specs van de hardware.
Bij de meeste spellen staat meestal op de achterzijde de minimale systeemeisen, denk hierbij aan Processor, geheugen, schijfruimte etc.
Voldoet jouw laptop niet aan deze minimale eisen dan heb je weinig kans dat dit spel gaat werken.
Daar en tegen schijnt dat de laptop van je ouders wel voldoet aan de minimale eisen.

Een tip om teleurstellingen te voorkomen als je ooit weer een spel koopt, neem de achterzijde eens door, daar staan namelijk de hierboven genoemde systeemeisen.

Ik heb voor jou van BF2 de systeemeisen opgezocht en alhoewel deze niet al te zwaar zijn denk ik niet dat jouw machine niet helemaal tegemoet komt.

Is dat NIET het geval, dan kun je eventueel nog de compatibiliteitsmodus proberen, zodat het spel "denkt" dat deze in windows Xp draait.
Om hier te komen ga je naar de snelkoppeling van het spel ( via het menu start ) en klik hierop rechts, dan zie je een menu met daarin ook de compatibiliteit.
Gewoon even meeknoeien en wie weet heb je geluk.