weet iemand hoe je op de psp internet kunt doen ik weet dat je iets met een code in je meterkast moet dan maar ik weet niet precies hoe help me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Code in een meterkast???? NEE!
Ten eerste ga naar instellingen, netwerkinstellingen op je psp. Klik daarna op infrastructuurmodus. Klik dan op nieuwe verbinding en klik daarna op scannen, je moet dan de wlan-schakelaar vanboven op je psp hebben aanstaan. Hij gaat nu scannen, klik op jouw draadloos netwerk. Laat de instellingen van de wlan beveiliging zoals ze zijn (anders gaat het niet werken) , voer je wachtwoord in en klik door, laat de adresinstellingen op eenvoudig staan, en laat de verbinding naam heten zoals het er nu staat, klik nog maals door, kijk of de instellingen kloppen en sla ze daarna op. Er word nu gevraagd of je de verbinding wilt testen, doe dt ook, en als het werkt, kun je naar netwerk, internetbrowser. Als om de verbinding word gevraagd klik je op degene die je net hebt aangemaakt, dit laatste moet niet altijd, dus als er biet om word gevraagd, geen paniek! Zorg wel dat je wlan-schakelaar op je psp aan staat (naar rechts dus). Nu kun je normaal op internet!!
Dit werkt op de oudere psp!!!! Op de psvita heb ik geen idee hoe dat moet!
Succes!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: dt=dit
biet=niet