Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Update Sims Freeplay. moet ineens veel ruimte hebben en krijg error. weet iemand hier iets van?

Op de HTC desire HD is de Sims Freeplay al een paar maanden geïnstalleerd.
Vanmiddag ineens en update, terwijl er gisteren ook al 1 was geweest. Verder niemand die ik ken een nieuwe update. Nu moet er ineens meer dan 750mb ruimte zijn. Heb bijna alles verwijderd, maar hij gaat niet verder. De melding met te weinig mb's en dan kun je alleen op afsluiten klikken of op en hele rare tekst; Okã© Het lijkt wel een virus. Het gaat om de Android versie en nee... Er is heel slim geen update gemaakt helaas.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
925
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt hoor dat er weer een update is,ik heb gisteren ge-update en vandaag kreeg ik een push berichtje dat er weer een update is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat is ook bij mij gebeurt ik was erg ver bij het spel maar de enige oplossing is het spel wissen . ik wou ook die update want dan kan je meer dingen doen . maar als er een update is ga hem nooit installeren want later gaat het fout .
dus wissen of probeer alleen de dingen die je hebt gedaan te wissen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt meer mb krijgen door veel (onbelangrijke) mails weg te gooien. Ik zou niet weten of het een virus is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding