Wat is de connectie tussen Minecraft en Tumblr?

Mijn broertje speelt het spel erg vaak en ontdekte dan ook dat er een aantal keer ''tumblr'' in voorkwam. Bijvoorbeeld bij het laden staat er in de rechterbovenhoek ''Powered by Tumblr''. Wat is de connectie tussen die twee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Tumblr is een website, daarop kan je een webpagina maken en alles erop zetten wat je wil! Maar is verder geen connectie tussen Tumblr en Minecraft. Misschien maakt Minecraft reclame voor Tumblr maar verder is er geen connectie.