Kan je de playstation 3 ombouwen en de spellen die je niet online wilt doen downloaden en wat je wel online wilt doen gewoon kopen en dan nog online?

Ik zie soms wel eens spellen voor de playstation 3 die me wel leuk zouden lijken maar die kostten veel te veel geld. Zou je ook de playstation 3 kunnen ombouwen en de spellen die je hebt gedownload niet online spelen en die je gekocht hebt wel online kunnen spelen en dat er dan niks mis gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

Nee zodra je je ps3 ombouwd kan je niet online, okdat de officele firmware voor ombouwen 3.55 is en alleen kan spoofen om psn store te bezoeken,, om te laten ombouwen zal ik niet doen omdat je vrij weinig nieuwe spellen kan spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ombouwt en online gaat proberen spelen zijn er 2 dingen die er kunnen gebeuren:

1: Je spel kan niet online
2: Je word gebanned van PSN en zult, ook al heb je een origineel spel, niet meer online kunnen met je PS3.

Tip:
Zoek internet goed af naar goedkope spelletjes, ik heb het ook niet breed, maar heb wel al m'n spelletjes origineel! Je maakt het zo duur als jij wil!