Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een nieuwe desktop bestellen maar wil graag games zoals : BF3 of mw3. nou was ik wel gëintereseerd in deze: HP PAVILION P6-2101ED kan dit?

de cumputer heeft Processor Intel Core i3 Intern RAM-geheugen 4 GB Opslagcapaciteit 1 TB Type videokaart Intel HD Graphics 3000 Besturingssysteem Windows 7 Home Premium is dit goed voor bf3 of mw3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
851
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, BF3 zal amper draaien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het probleem is dat je voor dat soort games een videokaart nodig hebt. In die pc zit echter ofwel een onboard gpu ofwel is het een soc, maar geen videokaart.

In principe geen ramp als je een videokaart achteraf zelf zou kunnen toevoegen, maar de kans dat dit bij deze pc mogelijk is, is klein. Moederborden met chipsetserie hebben namelijk naar alle waarschijnlijkheid geen uitbreidingssloten op het moederbord voor videokaarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Configuratie van deze computer is te licht voor het spelen van zwaardere games. Minimum een i7 processor met daarbij een stevige externe videokaart. De videokaart van jouw computer is ingebouwd.
4 GB Ram-geheugen is ook echt een minimum voor games.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor beide games heb je een betere laptop nodig: google eens op (budget) gaming laptop.

MW3 heeft geen al te zware videokaart nodig om hem te kunnen runnen. (als je in de toekomst black osp 2 wil spelen, zal ik wel gaan voor een zwaardere videokaart)

Battlefield 3 is extreem grafisch zwaar op de PC/laptop. als je van uber graphics houdt dan zou ik ook gaan voor een zware gaming laptop met een zware prijs ;)

je kan deze games tevens ook op consoles spelen, en dan ben je goedkoper uit.

(maar dan bezit je niet de beste graphics, en functies als op een pc/laptop)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon niet doen ik heb in 2011 ook een pc gekocht en dacht ook zo. Ik raad je aan om een goedkopen laptop en een ps3 te kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding