Waarom wordt mijn save file steeds gedelete op New Star Soccer?

Ik speel NSS (New Star Soccer) op kongregate.nl en steeds als ik ff klaar ben met spelen en later weer terug ga is mijn save file weg. Het spel zou het automatisch op moeten slaan, maar dat doet het niet. Best wel frustrerend, want dan heb je een uur gespeeld en kan je weer opnieuw beginnen terwijl het juist steeds leuker wordt als je verderkomt. Heeft iemand een oplossing?

P.S. Het komt niet door browsergeschiedenis verwijderen

Toegevoegd na 31 seconden:
Hier nog even de link van het spel:
http://www.kongregate.com/games/siread/new-star-soccer?acomplete=new+s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Wat voor browser gebruik je? Het zou aan de privacy settings kunnen liggen van je cookies.