Als ik op runescape op de grand exchange het limiet aan een bepaald voorwerp koop en het daarna verkoop, is dat limiet dan weg?

Stel ik koop op de grand exchange 100 van voorwerp a waarvan het limiet is dat je er maar 100 per uur kan kopen en ik verkoop daarna gelijk alle 100 weer. Mag ik er dan weer 100 kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, je limiet is dan niet weg, je zal dan gewoon nog even moeten wachten.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat limiet gaat dan weer weg. Je zult het natuurlijk wel via de G.E. moeten verkopen en niet via een trade.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat blijft maar dit is denk Voor Money Making wat wel snel gaat is ook bij grand bij die reuzen en wat ook snel is
is een bot gebruiken voor Bomenhaken