Hoe kan ik mijn videokaart updaten? Of is er ondersteunende software voor?

Ik kan opeens geen Fifa 12 meer spelen op mijn laptop, maar nog wel op die van mijn vader.
Mijn videokaart is een ATI mobility radeon HD 4300 series, en mijn vader een NVIDIA GeForce GT 220M.
Kan het hier überhaupt aan liggen? Zo ja, hoe los ik het op. Zo nee, waar kan het wel aan liggen

Toegevoegd na 4 minuten:
Vraag is verkeerd, moet zijn: Fifa 12 doet het niet meer

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk heb je windows update aan staan. Windows eigend zich het recht toe drivers voor hardware te mogen upgraden. Helaas weten ze bij microsoft niet altijd even goed als de fabrikant hoe de kaart aan te sturen. Dus zoals al vermeld, update je videodriver. Zet vervolgens windows update uit anders heb je over een paar weken weer hetzelfde probleem.

Wat is precies het probleem? Start het spel niet meer, of start het wel en gaat het langzaam (schokkerig)?

Hallo , ik snap perfect wat het probleem is. Ga eens naar http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Daar kun je je drivers updaten . Als dat niet lukt zou je beter een nieuwe videokaart kopen. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100