Zijn games Schadelijk voor je PC?

Ik game best wel vaak, en ben van plan Battlefield 3 te kopen. Kan dit schadelijk zijn voor je pc?

Ik heb niet de beste pc maar hij doet het prima en heb bijna geen lagg, met Windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zolang je de officiele koopt geen zorgen.
Als je illigaal download kan er wel wat bij zitten wat je pc infecteert

En een programma die zwaar voor een pc is maakt je pc niet stuk hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die vertraagt er best wel door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Edit:: Ligt a/d grootte v/h spel natuurlijk
Amadea
11 jaar geleden
Maar een vertraging is toch niet schadelijk? Alleen hinderlijk....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word hij er veel trager op?
Het enige wat de beste indicatie is dat je pc het niet aan kan is dat ie heel erg heet wordt omdat je games veel vergen van de videokaart ed
Blijf je met je games redelijk binnen de grenzen zal je pc er niet zoveel van merken.
aan alles zit natuurlijk een grens harde schijf slijtage
videokaart etc etc
maar games opzich maken je pc hardwarematig niet kapot
capthavoc