Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij MW3 (PC) hapert mijn beeld heel erg (vb als ik stop met lopen loopt hij nog 5 sec door) wat moet k doen, andere pc?zoja waar moet hij aan voldoen?

Heeft het te maken met de processor misschien? Zo ja waar moet die processor dan aan voldoen ik heb namelijk nog een andere computer maar hoe kan ik weten/ervoor zorgen dat die niet hapert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gamebooster al gedownload ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het nu gedownload maar ik snap er niks van :(
Als ik op 'bijvoegen' druk en ik klik 'call of duty modern warfare 3' aan gebeurd er niks....
Kan je ff uitleg geven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want welke moet ik dan selecteren? Ik had namelijk blijkbaar niet de goede... Het spel is in allemaal mapjes verdeeld bij mij, maar er moet er toch één zijn wat het hele spel is..
Als je in google op de pc die hapert zoekt naar can you run it. Kom je op een link die je even op je pc moet installeren. Deze leest dan wat jijhebt en dan kan je bij MW3 in de spellenlijst( alle pc games staan erop) zien of jouw pc het aankan. of wat het ontbrekende is... Zie bron voor de link

Toegevoegd na 1 minuut:
Poging 2... Zie bron haha

Toegevoegd na 1 minuut:
Poging 2... Zie bron haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor specificaties heeft je PC als ik vragen mag?

Je zou ten eerste de settings betreft video omlaag kunnen schroeven, vaak helpt dit. (resolutie etc.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding