Kun je met de videokaart intel HD graphics 3000 goed minecraft spelen?

Ik heb een leuk laptopje gevonden, de Asus X54C. Ik vind minecraft best wel leuk dus ik vraag me af of de videokaart dit goed kan laten spelen. De videokaart is: Intel HD graphics 3000. Zou het kunnen?

Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Meer dan zat, Minecraft is qua graphics niet het beste spel en kan bijna overal op worden gespeeld.

Op HD Graphics 3000 kan het gespeeld worden. Op Intel GMA 4500 is het te spelen, maar met vertraging

op de laagste grafische instellingen werkt het wel, maar als je het echt goed wil spelen kan je beter een nvidia nemen

Over de minimale Videokaart weet ik niet zo veel maar als je zonder lagg* wilt spelen (* Haperingen) Dan moet je op de laptop minimaal Core I5 hebben Maar op de computer kan je het bijna altijd zonder lagg* spelen Want een computer is meestal goed uitgerust voor computerspellen En omdat minecraft weinig vraagt voor het te kunnen spelen kan je het meestal gewoon spelen op je laptop of computer ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100