Kun je met de videokaart intel HD graphics 3000 goed minecraft spelen?

Ik heb een leuk laptopje gevonden, de Asus X54C. Ik vind minecraft best wel leuk dus ik vraag me af of de videokaart dit goed kan laten spelen. De videokaart is: Intel HD graphics 3000. Zou het kunnen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

Meer dan zat, Minecraft is qua graphics niet het beste spel en kan bijna overal op worden gespeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op HD Graphics 3000 kan het gespeeld worden.

Op Intel GMA 4500 is het te spelen, maar met vertraging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de laagste grafische instellingen werkt het wel, maar als je het echt goed wil spelen kan je beter een nvidia nemen
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
bij www.gamepc.nl
de budget game pc van 370 euro
Over de minimale Videokaart weet ik niet zo veel

maar als je zonder lagg* wilt spelen (* Haperingen)

Dan moet je op de laptop minimaal Core I5 hebben

Maar op de computer kan je het bijna altijd zonder lagg* spelen
Want een computer is meestal goed uitgerust voor computerspellen

En omdat minecraft weinig vraagt voor het te kunnen spelen
kan je het meestal gewoon spelen op je laptop of computer ;)