Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn Sims 2 verwijderen, maar als ik nu het spel opnieuw wil installeren staat er dat het al geïnstalleerd is. Wat nu?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb eerst het mapje EA Games verwijderd, in de verkeerde volgorde dus. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Indien je Windows vista gebruikt ga je naar start > configuratiescherm > programma's > een programma verwijderen. Selecteer De Sims 2 in de lijst en klik op verwijderen.

Toegevoegd na 2 uur:
Je kan de map EA Games waarschijnlijk terug vinden in de prullenbak, als je deze niet geleegd heb. Selecteer de gehele map en klik op 'Dit item terugzetten'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder NOOIT zomaar een mapje uit je lijst van program files, dit kan fataal zijn voor het deinstallener van programma's. Ik zou even kijken of je misschien nog een systeemherstel kunt doen en dan gewoon het spel verwijderden zoals het hoort.

Dus Start -> Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen -> Programma verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding