Ik wil mijn Sims 2 verwijderen, maar als ik nu het spel opnieuw wil installeren staat er dat het al geïnstalleerd is. Wat nu?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb eerst het mapje EA Games verwijderd, in de verkeerde volgorde dus. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (2)

Indien je Windows vista gebruikt ga je naar start > configuratiescherm > programma's > een programma verwijderen. Selecteer De Sims 2 in de lijst en klik op verwijderen.

Toegevoegd na 2 uur:
Je kan de map EA Games waarschijnlijk terug vinden in de prullenbak, als je deze niet geleegd heb. Selecteer de gehele map en klik op 'Dit item terugzetten'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder NOOIT zomaar een mapje uit je lijst van program files, dit kan fataal zijn voor het deinstallener van programma's. Ik zou even kijken of je misschien nog een systeemherstel kunt doen en dan gewoon het spel verwijderden zoals het hoort.

Dus Start -> Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen -> Programma verwijderen.