Hoe kan je Age of Empires 3 via Hamachi spelen?

Ik probeer al een poos Age of Empires samen te spelen met een vriend. Na veel gezoek op het internet weten we nog steeds niet hoe je een LAN game kan beginnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In Hamachi kun je een netwerk aanmaken, deze moeten jij en je vriend vervolgens joinen.

Dan kun je in AOE3 multiplayer via TCP/IP doen.
1 host de game, de andere joint op het ipadres wat je via hamachi hebt gekregen.

Dat zou moeten werken.