hou kan ik een spel sneller laten gaan?

ik heb farming simulator voor op de pc dit spel vindt ik hartstikke leuk maar het probleem is dat het spel stottert en zo de tracker niet snel kan rijden *voorbeeld* weet iemand hou je het spel sneller kan laten gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

In instellingen de resolutie en kwaliteit lager zetten, of je pc is te sloom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuwheid heeft er niks mee te maken, als je een zwakke videokaart hebt doen spellen het gewoon slecht. Wat voor videokaart heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
recorery
Zorg dat je zoveel mogelijk andere applicaties afsluit voordat je gaat gamen. Alles wat op de achtergrond meedraait, kost capaciteit van je pc.
bamibal
11 jaar geleden
Eerst sluit alle dingen af die je niet nodig hebt,
dan kan je misschien de resolutie van het scherm verlagen.

Wat je ook kan doen is GameBooster downloaden:
http://www.iobit.com/gamebooster.html

Ik gebruik het zelf ook en ik zie duidelijk verschil,

Veel plezier met je Game :)
Bronnen: