Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik niet inloggen bij PS3 Network?

Ik volg mijn dagelijkse routine, ik zet 's avonds rond acht uur mijn ps3 aan om COD MW3 te spelen, normaal niets aan de hand maar nu krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden. U bent afgemeld bij het Playstation®Network.
(80710D36)

Heeft iemand dit ook gehad of iets... hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het Playstation Netwerk ligt momenteel plat. Sony heeft geen onderhoud aangekondigd; hierdoor is de reden onbekend. Sony heeft bekend gemaakt het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb dit sinds gisteren ook, en iemand uit mijn klas ook. Waarschijnlijk hebben ze een storing ofzo, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit snel opgelost zal zijn.

Trouwens, dit is niet alleen met MW3, maar ook met MW2 (en misschien nog meer)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het netwerk weer gehackt... :C
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zal niet gehackt zijn. ik zelf kom in iedergeval op mijn psn
en er zijn ook een paar vrienden online. gek genoeg zijn die niet bezig met een spel. het kan dus zijn dat de schakeling naar game servers niet goed werkt
Het beste is Sony bellen op 0495-574817 en daar je problemen uitleggen, want vanaf hier kan iedereen wel wat zeggen wat weer wel en wat weer niet klopt. Ik wens je veel Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding