Hoe haal je bij Uncarted 3 multiplayer dat skelet om mee te spelen?

Ik wil heel graag dat skelet met mutsje bij Uncharted 3 multiplayer game op de playstation 3. Wie weet hoe je deze kan halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Geef de hoop maar op, volgens de bezoekers van het forum in de bron laten bepaalde eindbazen deze skins vallen en dat enkel op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden en een zeer klein percentage van het aantal keren dat je ze verslaat, een kwestie van geluk dus en de hoeveelheid tijd die je over hebt (ze hadden het over zogenaamde "adventure" levels). Je kunt ook het ook zelf even nalezen, volg dan de bron.