ik wil graag gta IV installeren maar ik heb een serial nummer nodig wat is dit? en waar kan ik deze verkrijgen ??

kan iemand mij helpen

11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

dit is een serial number:
h58k 389q 825n kp43 1898 34x2 qwm5 5519

Zo iets moet dus op de achterkant van jouw cd doosje staan, vaak op een stickertje en nauwelijks leesbaar.

Bovenstaande nummer werkt misschien ook, maar de kans is niet zo groot...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
ok dankjewel

Andere antwoorden (2)

Het serienummer staat vaak binnenin het doosje, boven de cd, of op de achterkant van de handleiding.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ik ga ervan uit dat je het spel in de winkel hebt gekocht.
Ritsuka
11 jaar geleden
Het serienummer staat doorgaans op de verpakking van de installatie CD's.
Waar je die kunt verkrijgen? In de winkel, als je het officiele spel koopt.