weet iemand wat er verandert aan je magic bij infinity blade 2 als je de magic skill omhoog doet, want de damage word niet hoger..?

kan je sneller weer magic gebruiken ofzoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Volgens mij helpt t alleen bij genezing, je krijgt meer health.
Daarom raad ik je aan om de doorn als ring te gebruiken, voor ong. 60.000. Maar de ring der mensheid (voor als je verder bent) is de beste ring daarvoor.