Ik heb de gratis minecraft gedownload. nu komt er "could not create te java virtual machine" DUs wil ik de echte kopen krijg ik deze melding nog?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
peterjbruins
11 jaar geleden
wat bedoel je met gratis minecraft?
is het een illegale gecrackte (bijvoorbeeld anjocaido)
of de gratis demo versie?

Antwoorden (2)

Dat kan altijd. Maar ik had dit probleem ook op de gratis versie als je het spel koopt kan je een minecraft.exe file downloaden en dan is het als het goed is opgelost. Zo niet zijn er altijd nog andere opties zoals op minecraft.net zelf te spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en nee, want ik heb zelf een tijdje deze error ook gehad en toen ik hem kocht ook.
Uiteindelijk is dit opgelost door java te updaten ( of opnieuw te installeren)

Toegevoegd na 4 dagen:
En als je dan nog steeds deze error krijgt.
Dan kan je altijd nog via spoutcraft inloggen.
Deze client bespaart veel gedoe bij mensen met deze error.
En als je desondanks toch deze error krijgt is er iets mis met je java. Dan kan je het beste kijken of je een 64 bit of een 32 bit computer hebt en installeer daarna de nieuwe versie voor jouw besturingssysteem en kijk ook of je de goeie bit versie hebt.

veel succes en game plezier als het werkt.