Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb vehicle mods geïnstalleerd op GTA San Andreas PC, maar waar zitten de mods, en hoe kom ik er? En zijn er commands voor?

Ik heb een aantal mods voor auto's geïnstalleerd, maar als ik in het spel zit, wil ik in de mods rijdan natuurlijk, maar waar kan ik die mods vinden, en zijn er commands voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
897

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

tijdens het installeren van deze mod heb je een voertuig moeten selecteren om te vervangen...
dus jouw mod rijd in plaats van dat voertuig rond
dus als je het hebt gedaan in plaats van een monstertruck doe je gewoon de code voor een monstertruck en daar is je auto (of wat dan ook)

het is verstandig om mods te gebruiken bij de auto's die je met codes kan spawnen.

en als er geen code voor is zoek je in de onderstaande link de vindplaats van dit voertuig op en dan staat je mod daar ook

ik speel zelf ook met mods en het is echt lol om te doen! veel speelplezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
onderstaand nog een linkje met de codes van het spel (mocht je ze nog nie hebben)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding