Mijn zoontje speelt graag Minecraft,maar nu wil hij zo graag mods hebben,alleen ik kan er niet uit komen hoe en waar ik die kan downloaden?

Ik kan genoeg site's vinden om te downloaden,maar snap niet hoe het precies verder werkt,wie kan ons helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Zelf speel ik geen Minecraft, maar op deze Youtube link zie ik hoe je mods installeert: http://www.youtube.com/watch?v=gc25V1PzCqc
En hier nog een guide: http://www.minecraftforum.net/topic/124583-guide-how-to-install-mods-for-minecraft/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey het is heel gemakkelijk!
als je windows vista, 7 of XP hebt klik je links onder.
je download de MOD (logisch), dan staat er zoekopdracht.
je typt: %appdata%, dan staat daar "roaming". je klikt en komt in een map (wat je nodig hebt is 'winrar dat is gemakkelijk te downloaden). je klikt op minecraft. en dan op BIN. en je plakt de mod in de lijst (er zal nu nog niks staan want u hebt nog geen mods) en je start minecraft opnieuw op en "tadaa!"je hebt de mod

bye