Wat is een goede gratis aimbot voor Battlefield Heroes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bestaat niet. Er zijn veel van die luie mannetjes zoals jij die te beroerd zijn om een spel te leren spelen en het zich graag gemakkelijk maken. Mensen die wel wat kunnen, zoals een aimbot maken, laten zich goed door die luiaards betalen.
Zal je wel ontgaan zijn maar voor de meeste online games zijn er anti cheat maatregelen actief. Om die te omzeilen moet er onderhoud aan de cheats gepleegd worden. Dat werk wil betaald worden.