Op dit moment niet, er zijn heel wat grappen over geweest maar op dit moment zijn ze er niet mee bezig.

Toegevoegd na 2 minuten:
In ieder geval niet als echt koopbaar wii-spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft zal (Helaas) niet voor de wii uitkomen.
Volgens geruchten is het zo dat Microsoft minecraft heeft omgekocht om een Xbox Exlusive game te worden.
Dus Minecraft komt alleen voor de xbox uit.

En minecraft is verkrijgbaar in de android market :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 'standaard wii' zou het spel niet eens aankunnen, de wii u wel. Het gaat alleen niet gebeuren..