hoe sla ik tegen tnt aan om het te laten exploderen in minecraft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
11.3K

Antwoorden (5)

je kan tnt niet onsteken door ertegen aan te slaan, je moet het onsteken met vuur of poweren met redstone om het te laten ontploffen
Jaspro101
12 jaar geleden
Volgens mijn oudste zoon, fervent Minecraft Speler:"Plaats er een lever bij en haal die met rechtermuisknop om. Ren zo snel als je kan weg, want anders sterf je een uiterst pijnlijke dood.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en anders, sterkte"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lever, Redstone torch of een button ernaast en er op drukken, Bij een Button moet je het met redstone verbinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan met de volgende dingen

redstone troch
redstone
plesure plate
flint and steel

redstone moet je naast de tnt zetten en moet eraaan gekopelt worden en flint en steel gewoon rechtermuisknop
en je ativeert redstone met een plesure plate of een butten

Toegevoegd na 28 seconden:
of met de lever kan het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 - Plaats TNT,
2- Pak Aansteker,
3 - steek hem aan,
4 - Wachten,
5 - Hoppa!