Wie weet een PC-spel waarbij je mensen in het verkeer moet redden? Zoals Emergency 3, ...

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarbij je zelf politieagent kunt spelen.
Waarbij je zelf je wagen in het midden van de baan met sirenes aan kunt plaatsen (en dat je die sirenes ook echt hoort). Waarbij je brandweerman kunt spelen ..., politieagent, ... Geluid van brandweerwagen , auto's kunt laten stoppen, ...

dus zelf politieagent spelen (wagen, sirenes, ...). Bestaan er zo PC games?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Emergency 4! En Cobra 11 is ook wel een gaaf spel. Het is gebaseerd op De serie Alarm fur Cobra 11. Het nieuwste deel is Highway nights en die is nog niet zo lang uit. Zelf heb ik crash time, die zit voor highway nights. Ik geef je wel de link waar je ze kan kopen. (het is wel een duitse site, want hij is niet in Nederland te koop. ook niet op Bol.com of Wehkamp.)

Hier de site: http://www.amazon.de/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de tip van het spel Cobra 11 !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb via een andere duitse webwinkel gekocht
ik speel nooit zo'n spellen volledig uit
weet je misschien al een savegame voor Alarm fur Cobra 11 Highway Nights? Dat zou fantastisch zijn... De preview op Youtube is hetgene ik wou. Enorm bedankt!
Weet je al een savegame of een unlocker voor Highway Nights zodat ik heel het spel alle auto's enzo reeds kan gebruiken in afwachting dat het spel afgeleverd wordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niemand een savegame van Alarm for Cobra 11 Highway Nights?

Andere antwoorden (2)

Hehe, laat ik nou meteen Emergency hebben willen noemen. Die is ook op de PC te krijgen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt
weet ik hoor maar vroeg me af of er zo nog pc-games zijn en gta III heb ik ook gespeeld, gta 4 is te zwaar voor mijn pc , zijn er nog zo pc-games?
op deze website staat precies dezelfde vraag met een aantal antwoorden wie weet kan je hier je antwoord vinden.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1364708

Toegevoegd na 2 minuten:
nog meer website`s met de zelfde vraag:

http://forum.fok.nl/topic/1335763
http://shopping.kelkoo.nl/ssc-6513-brandweer-games.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de links stonden een aantal interessante politie games die ik niet kende
of die nog te krijgen zijn in de winkel is een andere vraag, maar de meeste zijn nog recent