hoe moet ik een gameplay opnemen op de ps3

Hoi allemaal,

Ik wil graag een mw3 gamplay opnemen en hem dan op youtube zetten op maar hoe moet ik het filmje van de ps3 naar men computer opnemen heeft iemand tips?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Dat kan via een capture device. Een dazzle, een HD-PVR (die ik persoonlijk heb) en allerlei andere. Op Modern Warfare 3 heb je ook Theater mode. Je kan via dit 'systeem' jouw video's op youtube laten zetten. Om dat te doen moet je even deze video volgen:
http://www.youtube.com/watch?v=mnczv2gOxpc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK gebruik een Roxio gamecapture
100 euro
dan heb je hem nieuw