Kun je in RollerCoaster Tycoon 3 lopen door je park?

In ieder geval niet in de demo-versie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja, dit kan in de volledige versie. Je hebt ook de mogelijkheid om in een attractie plaats te nemen en dus te ervaren hoe je gasten het beleven. Het is goed mogelijk dat deze functie in de demo-versie niet beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een achtbaan (bv.) hebt gebouwd, moet je even op de achtbaan klikken en dan dubbelklikken op het roterende karretje (in het menu rechtsonder). Verder moet ik wel vertellen dat je niet echt door je park loopt, maar je kunt de camera heel laag door het park laten "vliegen" zo doe je eigenlijk hetzelfde.