Wat is met mw3 quickscoping, heel veel kinderen hebben het daarover maar ik weet niet wat het is! Waar moet je het doen en wat is het? Dank alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook trick-shots, dan spring je of draai je 360 graden en schiet je, maar dit werkt vaak alleen in een private match, en daar kan je instellen dat je sneller dood gaat.

Antwoorden (4)

Het is snel in zoomen met je sniper, een kill maken en weer uitzoomen zonder dat je de scope zelf ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk kijken door je scope.
Doe je het niet dan ben je een hardscoper.

Toegevoegd na 20 minuten:
Dan zit je te hardscopen*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quickscopen doe je met.een sniper rifle. Om deze techniek (goed& uit te kunnen voeren heb je de perk quickdraw nodig zodat je sneller kan inzoomen. Als je dit eenmaal hebt ingesteld in je custom class kun je beginnen. Je voert deze techniek uit.door snel in te komen en voordat je door het vizier kijkt.moet je geschoten hebben ( je maag ook al n klein beetje er doorheen kijken maar zo min mogelijk). Je kan het best richt door je.vijand in het midden van je crosshairs ( witte richtpunt in het scherm) te zetten. Dan quickscope je. Je.moet dit.niet te snel doen want dan heb je n nooscope, dit is zonder te richten ik zonder een voorbeeld van een quickscope als link bijvoegen. deze is gang mijzelf

Toegevoegd na 6 minuten:
deze is van mijzelf. Bron 1 is een voorbeeld van een quick scope en bron 2 van een hardscope. Hierbij blijf je deheletijd ingezoomd. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Bryan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vormt een directe lijn meet je tegenstander, zodat hij binnen je crosshairs komt. Je zoomt snel in met je sniper en schiet. Tip: Gebruik Quickdraw als perk.

Toegevoegd na 20 seconden:
Meet = met