Wat is een goede sport business simulatiegame (PC)?

Vroeger speelde ik veel Football Manager, maar ik werd een beetje verdrietig van het micromanagen van elk aspect. Ik wil me vooral richten op de grote lijnen en trainingsschema's, opstellingen, tactieken e.d. overlaten aan het personeel (wel met de mogelijkheid tot ingrijpen).

Wie kan me een goed spel aanbevelen waar ik me op de business side kan richten? Dus het inhuren van personeel, contracteren sponsors en spelers, etc.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

je kunt misschien op internet goalstar spelen, het is gratis en je kunt ook sponsors en spelers contracteren enzovoorts. Je kunt je eigen club oprichten. Je begint dan als een slecht clubje. Je kunt dan promoveren als je het goed doet maar ook degraderen als je laatste eindigt.

Er is nog zo'n spel dat heet online soccer manager. Hier coach je een bestaande ploeg en kun je niet promoveren of degraderen maar wel personeel, sponsors en spelers contracteren.

goalstar begin je met een club die je zelf hebt opgericht en je kunt dan ook je eigen clublogo maken.

online soccer manager coach je een al bestaande ploeg.

Toegevoegd na 4 minuten:
mijn voorkeur gaat naar goalstar omdat ik dat spel wat uitgebreider vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk. Maar heb je ook nog ideeen voor offline spellen. Dat ik het af en toe een tijdje kan laten liggen zonder dat ik meteen hopeloos achterloop?