GTA IV doet het niet, is er iets aan te doen?

Ik heb hem onlangs gekocht van bol.com en geïnstalleerd.
Ik kan hem gewoon opstarten en rondlopen enz. maar buiten in het landschap zie ik alleen lantaarnpalen en een grijze ondergrond.
Ik rijd ook wel eens tegen onzichtbare muren in het spel.
het zou best kunnen dat mijn PC het niet aankan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik zou even de video drivers updaten en eventueel Direct X updaten / opnieuw installeren.
Check ook even de minimum systeem vereisten op de link hieronder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Check inderdaad even de systeemeisen, als dat gewoon goed is, dan zou ik inderdaad even proberen om het spel opnieuw te installeren. Als dat dan nog niet werkt, zal er waarschijnlijk een fout in het spel zelf zitten (op de cd dan).