Weet iemand waar ik het klassieke arcade spel PENGO kan vinden ? en waarom is dit spel zo weinig of nooit heruitgebracht?

een spel waar je als pinguin speelt en ijsblokken moet schuiven ...........
vooral het muziekje (ooit een echt nummer) was zeer herkenbaar ....
het was een soort arcade / puzzel spel
o ja .........niet via emulator bedoel ik ... xbox,ps of andere console het liefst , pc mag ook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Ook wel bekend als push-push penguin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ken jij zoveel games?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehehe ... omdat ik de InterKing ben :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog wel een leuke uitdaging voor je, ik stuur je een PM ;)