kan ik op een andere manier ook een minecraft server opzetten zonder te hoeven betalen?

hallo, ik heb geprobeerd een minecraft server op te zetten maar hamachi en portforeward deden het allebei niet. kan ik ook een server maken op een andere manier ZONDER TE BETALEN???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet sorry..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien heb je de gecrackte minecraft? Het is dan sowieso illegaal, en anders kun je het nog met tunngle beta proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag eens aan een vriend of hij je kan helpen met port-forwarden. Dat moet lukken met alle routers.
Je kan ook vragen of iemand anders hem host op zijn pc.
Jaspro101