Niemand kan mijn Hamachie cerberus joinen Hoe kan dat. (zie beschrijving)

Ik heb een minecraft hamachi server gemaakt maar
Als iemand wil inloggen kan dat niet maar zelf kan ik er wel in maar de persoon die wil joinen is wel lid van het netwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Amadea
12 jaar geleden
Is er geen Minecraft forum? Wat moeten volwassenen die geen computergames spelen nou met dit soort vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsof alleen kleine kinderen spelletjes spelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
<--- bijna 50, speelt computerspelletjes op dagelijkse basis ;)
Amadea
12 jaar geleden
Natuurlijk bestaan er ook volwassenen die computergames spelen. Als je mijn opmerking goed leest... Maar de vraag is zó specifiek dat de kans groter is dat mensen op een speciaal hiervoor bedoeld forum er het antwoord op kunnen geven, dan op zo'n algemene kennissite als GV is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snapte dat je dat ermee bedoelde, maar doordat je het woord volwassen gebruikte, kwam dat over alsof alleen kleine kinderen spelletjes spelen.

Antwoorden (1)

Dit is een mogelijk complex probleem. Allereerst wat vragen:
- kan je vriend wel bij jouw computer komen via hamachi?
- heb je wel eens minecraft gehost zonder hamachi vpn?
- ben jij de eigenaar van het hamachi vpn?
- weet je zeker dat jouw vriend correct en volledig connect met jouw hamachi?