- Koop De Sims 3 Beestenbende limited edition.
- Ga naar DeSims3.nl, registreer je en log je in met je gegevens.
- Registreer eerst De Sims 3 Beestenbende via de link 'Mijn pagina' in het menu bovenaan, vervolgens in het uitklapmenu 'Mijn account' en dan 'Een game registreren'.
- Zoek de 'Store' link bovenaan in het menu. Klik daarna op 'Mijn account' in het uitklapmenu.
- Klik links op 'Aankopen tot nu toe' en als het goed is staat de winkel daar.
- Download de dierenwinkel. Installeer de winkel via het startprogramma van De Sims 3.
- Start De Sims 3 Beestenbende op en kijk vervolgens tussen de openbare kavels.
- Plaats de kavel ergens in je buurt en je bent klaar!