hoe heet dit computerspel met muizen? ( zie uitleg )

het was een spel met muizen, veel muizen, je moest ze door een soort parcour van boven naar beneden brengen. Je had heel veel levels en ik geloof dat je diamanten enzo moest pakken. Het is al heel lang geleden, ik speelde het toen ik 6 of 7 was, dus al 11 a 12 jaar geleden. Ik speelde het op een windows 95 computer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Google is op "redcat game".
Ik moest na het lezen van je vraag hieraan denken, is dit wat je bedoelde?