Hoe stel ik mijn controller in op GTA San-Andreas? (Mij lukt het niet, zie omschrijving)

Als ik zeg maar in wil stellen dat ik als ik het pookje naar voren doe dat ik dan ga lopen. Dat werkt niet, die pakt hij niet of iets dergelijks. Ook pakt hij de knop RT en LT niet. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor controller is het en ik neem aan dat je hem op je computer hebt aangesloten?

Antwoorden (1)

heb je hem GTA SA al ingesteld op JOYPAD???
Ik heb het ook met een PS3 controller gedaan en het werkt!
Als je niet weet hoe je dat moet doen, moet je ff reageren.