Is lol(league of legends) volledig gratis of zit er een addertje ander het gras?

Is het downloaden gevaarlijk?
Zijn er beter mporgs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

LoL is wel gratis om te spelen, maar je kunt wel voor echt geld punten kopen, waarmee je dan allerlei andere dingen die je helpen in het spel kopen. Het downloaden via de officiële site is als het goed is niet gevaarlijk, maar als ik iets download, kijk ik wel altijd uit.