als ik fifa 12 demo heb gedownload hoe kan ik dan beginnen met spelen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hoe je kan beginnen met spelen weet ik niet maar waar schijn lijk heb je een verkeerde versie gedownload dan zou je hen er even van af moeten halen en er op zetten en als het een goede versie is dan doet hij het gewoon weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar weet jij toevallig een site ?
want ik heb er al heel veel geprobeerd maar dan komt er een map en dan openen met: en dan moet je wat aanklikken maar ik weet niet wat.
dus het liefst wil ik gelijk beginnen en niet allemaal dingen eerst aanklikken.
maar in ieder geval bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry dat weet ik niet