Wat zijn de 5 meest gespeelde online pc games?

dan moet je denken aan spellen als WoW, en LoL.
zeg maar spellen met no- lifers en meer dan 10 million actieve spelers :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

via xfire heb ik de volgende lijst. World of Warcraft Call of Duty: Modern Warfare 2 Call of Duty 4: Modern Warfare Counter-Strike: Source Battlefield 2 Heroes of Newerth League of Legends Metin 2 http://www.xfire.com/games/# klik op rank/hours om te sorteren op totaal gespeelde uren op een dag het laden kan even duren, vandaar een afbeelding van de top 25 spellen en het aantal uren dat het per dag gespeeld word en de statistieken van de shooters http://www.xfire.com/genre/fps/first-person_shooter/ ♦ Call of Duty 4: Modern Warfare (36.1%) ♦ Call of Duty 2 (19.4%) ♦ Battlefield 3 (10.3%) ♦ Call of Duty: Modern Warfare 3 (6.4%) ♦ Medal of Honor Allied Assault (2.3%) ♦ Call of Duty (2.2%) ♦ Other (23.3%)

Hmm, sowieso.. World Of Warcraft als nummer 1.

Hey Runescape is werelds nr 1 online spel maar ik moet je wel zeggen dat je echt verslaafd aan kan raken ik zat 4 jaar vast ik dacht alleen maar aan die spel er spelen wel meer dan 10 million actieve spelers op perdag dus maar je word er echt verslaafd aan . mvg

Diablo 2 l.o.d hoort misschien ook wel in het rijtje thuis. Ook tijdje aan verslaafd geweest, toen ik 13/14 was. En idd, kon alleen maar aan dat spel denken.. Is van de makers van WoW volgensmij.. Een complete top 5? Geen idee..

voor mij is de lijst best wel duidelijk, denk maar aan Runescape en WoW. Maar WoW heeft 12 miljoen actieve account en runescape ongeveer 14 miljoen. Minecraft is ook heel populair geworden de laatste tijd met meer dan 16 miljoen spelers. Het is dus heel raar voor mij maar cijfers liegen niet. Misschien heb je hier iets aan

Kies voor Call of duty games en/of Battlefield games. Die andere zoals WoW is gewoon oude games, ook al zijn er meer dan 10 miljoen spelers in WoW, zij hebben gewoon niks anders te doen in hun leven.

league of legends (pc) heef top dit moment 32 miljoen accounts. 11.5 miljoen spelers spelen het iedere maand. 1,3 miljoen spelers spelen op het dezelfde tijd 4.2 miljoen spelers per dag. league of legends (lol) is op dit moment de populairste game van het moba genre en heeft een grotere playerbase dan WoW Toegevoegd na 2 minuten: ik lees net dat LOL al in je beschrijving stond excuus

Bronnen:
www.leagueoflegends.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100