Hoe krijg ik nat type 1 op ps3?

Ik heb een ps3 met internetkabrel maar het kan ook draadloos ik heb nat type 3 waardoor ik niet met sommige vrienden kan gamen of ze niet kan horen via de headset ..
Ik heb gehoord dat nat type 1 het best is
Dus mijn vraag is hoe krijg je nat type 1 op ps3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

De poorten van je ps3 open zetten in je router. Op portforwarding.com kan je voor de bekendere merken vinden hoe dit moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gebroken heb je als je internet hebt via je kabel sowieso nat type 1, vreemd...

Ik had zelf eerst ook nat type 3 en ook heel vaak geprobeerd alle poorten etc open te zetten, maar dat is niet helemaal gelukt, de ps3 gas aan nat type 2 maar sommige spellen type 3,

Het maakt btw niet uit of het type 1 of 2 is, het is allebei goed en maakt in principe geen verschil.

Door over te stappen van KPN naar ziggo heb ik nu nat type 2, omdat er ook een andere router is nu.