Bestaat er zoiets als Combat Training maar dan voor MW3?

Dus Combat Training van Black Ops, maar dan in MW3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, maar!! Het lijkt er wel erg op: survival mode, dit is een soort zombies en combat doorelkaar heen gemixed. Er zijn verschillende rondes waarbij normale schietende mensen op je af komen en dan probeer je niet dood te gaan... Je kan natuurlijk ook je wapens upgraden enzo... Ook kunnen er honden en juggernauts voorkomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je skills kan je parcour training doen en voor actie gewenning misschien survive enemy waves. Kzal morgen eens kijken voor de juiste terminologie. Ps3 niet bij mij :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk altijd tijdelijk op een 2de account spelen, om daarbij online te oefenen zonder dat je je kd verpest op je hoofdaccount