Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het erg als je je iMac altijd laat aanstaan?

Kan het schadelijk zijn vor je iMac ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
818
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je accu vindt het niet zo leuk denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Accu? Desktop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een imac heeft geen accu toch?
voor het milieu (en je stroomrekening) is het beter om hem uit te zetten, behalve voor korte onderbrekingen.
voor de computer maakt het niet heel veel uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit moet geen problemen kunnen veroorzaken. Computer zijn gemaakt om aan te blijven, ookal is het voor een langere tijdsperiode. Ook warmte moet geen enkel probleem zijn ivm de koeling in de iMac. Ik laat zelf mijn laptop ook altijd aanstaan, tot nu toe nog geen problemen en heb hem al een tijdje. Wat wel belangrijk is om te onthouden is dat er sneller stof ophoopt bij de ventilator, als een iMac deze wel heeft uiteraard. Goed schoonmaken is dus belangrijk want hoe meer hij aanstaat, hoe meer stof er bij komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee niet echt
Het enige wat kan gebeuren is dat hij te warm wordt of dat je opeens een hele hoge note thuis krijgt van je stroom rekening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet op zich geen probleem zijn ware het dat er stofvorming kan ontstaan binnen de kast. Tevens is het niet aan te bevelen vanwege de dalende luchtkwaliteit binnenshuis. Computers produceren en verspreiden stof en andere onaangename luchtdeeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding