Als ik een mod installeer met sami, die anders is dan een auto geeft sami een error. Hoe installeer ik deze toch?

Ik wil namelijk een skin installeren, maar dan geeft hij een error ( zie foto )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

SAMI is alleen voor voertuigen als je die skin wilt installeren heb je IMG tool nodig hoe je die kunt gebruiken kun je vast wel op youtube zien.