Hoe lang blijft de bol.com mega voordeelbundel actief?

Momenteel is er voor de xbox360 de volgende bundel http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-slim-250-gb-mega-voordeelbundel/1004004011705658/index.html

Nu ben ik benieuwd of deze actie nog lang duurt of dat deze maandelijks wordt gewijzigd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

De virtuele assistent van Bol.com (Billie!) geeft als antwoord op de vraag: "Hoe lang blijven aanbiedingen geldig ?":

Billie zegt:Bij bol.com hebben we leuke en voordelige acties in de vorm van dagdeals en weekaanbiedingen, maar ook hebben we regelmatig actieprijzen, prijsvragen en kortingen.

Op de vraag: "Hoe lang duren acties ?"

Bij bol.com zijn er zoveel verschillende acties dat ik u niet precies kan zeggen hoe lang elke (kortings)actie duurt en welke de producten bij een bepaalde actie horen.

Tot slot:
In de actiefolder staat de aanbieding op blz 15 (zie bron). Op de voorzijde van de folder staat vermeld : 7 november t/m 4 december (!)