Ik heb het spel Zelda Ocarina of Time voor 3DS maar ik loop vast. Kan iemand me helpen????

Ik ben nu in Jabu-Jabu`s belly en ik moet princess Ruto meenemen uit de buik naar haar vader in Zora`s Domain. Nu heb ik haar gevonden en ik moet haar optillen en haar uit de buik krijgen maar dit lukt niet steeds als ik eruit ga is zij weer terug op dezelfde plek waar ik haar vond. Hoe kan dit? ik krijg ook geen hits meer van de toekomst voorspellende steen. Kan iemand me helpen alsjeblieft met een hint ofzo? het is zo`n leuk spel maar kom niet verder

Toegevoegd na 30 minuten:
ik wil haar meenemen via de bek van de vis. daar wil ik eruit maar dat kan niet.
Welke deur moet ik dan hebben? en waar kom ik dan uit?

Toegevoegd na 1 week:
kan iemand me een goeie tip geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet haar optillen en meenemen door de deuren heen, ze loopt niet zelf. Als je door een deur mgaat zonder haar gaat ze terug naar het begin vsn de kamer.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Sorry voor de typfoutjes, stom klein toetsenbord