Gta Iv draait niet goed op pc hoe kan ik dit oplossen?

ik heb gta iv maar het draait niet goed op mijn pc
het is een hp pc met de volgende specificaties:
NVidia Geforce gt 220
Intel Core 2 Quad CPU Q8200 @ 2,33 GHZ
Ram: 4GB
hij speelt wel, maar met lag, andere games zoals call of duty draait allemaal wel goed
ik heb ook in de opties al qualiteit omlaag gezet maar helpt ook niet veel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

In graphics menu:
- Resolution lager zetten dan dat hij nu is.
- Alle dingen zoals VSync die op on staan, op off zetten.
- Alle dingen die op high of medium staan, op low zetten.
- Je kunt de schuifjes wat naar links verschuiven (view distance volgensmij)

Naast het spel zelf:
- Download Smartclose, dit programma sluit andere programma's af die niet nodig zijn. Je kunt uitzonderingen toevoegen als je dat wilt.
- Download Gamebooster. Dit sluit ook onnodig dingen, maar hiervan zul je weinig merken. Het programma zelf helpt wel goed!

De programma's hierboven zijn allebei te googlen.

Succes en veel plezier!