Is napalm strike een goeie killstreak in black ops en in welke maps voor al?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ja redelijk, het is vooral goed bij nuketown,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Napalm strike is een vrij goede killstreak, maar je moet 'm wel op de goede plaats zetten. Het is altijd handig als je een spy plane in de lucht hebt als je 'm gebruikt, want dan kun je zien waar de enemy is, en dan kun je de strike op de enemy's gooien. Je moet er wel op letten dat je 'm niet op een gebouw gebruikt, want dan maakt hij geen kills.

Goede maps voor een napalm strike zijn dus open maps, zoals nuketown.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het altijd wel handig, vooral op kleine maps zoals nuketown. Maar ook als de enemy zich op een plaats bevindt, kan domination zijn. Ook het vuur is handig, je hebt soms van die mensen die niet opletten en dan heb je een free kill. In combinatie met spy-plane kan dit erg sterk zijn.