Weet iemand een spel waar je lekker in kan sluipen en schieten, maar wel in derde persoon speelt, voor de PS3?

Zoiets als Uncharted bijvoorbeeld. En Kane&Lynch heb ik ook al. Dank je.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Stealth
-Metal Gear Solid 4
-Splinter Cell: Double Agent (4)
-Splinter Cell: Trilogy pack (1-3) (ps2-ports)

3rd person free roam actie:
- Mafia 2
- Red Dead Redemption
- GTA4
- Godfather 2

Heb al deze spellen zelf ook wel gespeeld, allemaal zeer goed. Persoonlijk vond ik Uncharted2, Mafia2 en MetalGearSolid 4 de beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uncharted was idd een zeer goed spel. Ik zal alle spellen zometeen even op het internet opzoeken. Bedankt voor de reactie. Thnx.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt het beste antwoord, omdat je er goed over na hebt gedacht en lekker veel opties hebt neergezet. Bedankt.

Andere antwoorden (5)

Infamous misschien. (Gratis te downloaden voor 1 van die 2 welkom terug pakketten...), geen multiplayer maar verder wel hele leuke single player 3rd person actie/shooter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dit al niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het spel al. Niet heel erg veel schiet actie jammer genoeg. Infamous ligt me niet zo. Maar ik heb het wel gratis gedownload.
Thnk u
Mirrors edge
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet dat spel dat je door de stad moet rennen? En is dat niet in first person mode? Of vergis ik me? Ik zal zo even gaan kijken.
Dank je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eerste persoon perspectief.
Je moet over daken renen en springen ja, maar je word ook beschoten door een soort politie agenten.
Ik bedenk me nu dat je ze niet kan doodschieten mar je kan wel vechten met je vuisten.
Het is geen oorlogspel maar wel echt een aanrader.
Het spel is nu maar 10 euro, het is echt de moeite waard.
Red dead redemption
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Ik ga zo meteen kijken wat het is.
Socom special Forces is echt een asnrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Splinter Cell: Conviction, Rainbow six Vegas, Rainbow Six Vegas 2.

Toegevoegd na 55 minuten:
Hitman: Bood money, Assasin's Creed reeks.