Kan je op wehkamp.nl met vvv bonnen betalen?

vraagt zegt genoeg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5K

Antwoorden (1)

Nee, helaas dat kan niet. Alleen de Wehkamp waardebonnen.

"Een waardebon inwisselen

Zo werkt het
Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je 'winkelwagentje' op www.wehkamp.nl (wehkamp.nl waardebonnen kunnen nog niet verzilverd worden op onze mobiele website).
Geef bij stap 3 (betalen) in het winkelwagentje aan dat je een wehkamp.nl waardebon wilt verzilveren.
Vul de 16-cijferige waardeboncode in. Na het verzilveren van de waardebon, krijg je de gelegenheid nog een waardebon te besteden (mits toegestaan). Het bedrag van de waardebon(nen) wordt direct verwerkt.
Kies hoe je de bestelling wilt laten bezorgen en geef eventueel je e-mailadres op voor een orderbevestiging.
Klik ten slotte op 'Plaats je bestelling'."